söndag 22 april 2012

Försenad present = hur roligt som helst!


  Mina kära vänner från Huvfudstaden kunde tyvärr inte komma till vårt bröllop pga. av helt förståeliga orsaker (en nyfödd bebis).  L var smått olycklig över att inte ha fått förmedlat deras bröllopspresent till oss. Men på påsken skickade hon den med sin brors familj som skulle och hälsa på österbottnisk släkt. Och idag körde jag för att hämta paketet. Jag vet inte om det är bara jag, men det är alltid lika roligt att få paket! Och när själva paketet ser så här fint ut som detta så vill man ju knappt öppna det, utan bara och sitta och klämma och beundra inslagningen.



Maya gillade som vanligt pappret allra bäst. Det blev en liten tupplur på det fina silvriga omslaget.


Så här fint var det som fanns inuti paketet! Jag är glad att jag öppnade det. L kan det här med stil! Tack, underbara vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar