lördag 28 april 2012

Vårgodis


Karameller på rad. Grävde fram detta loppisfyndade och bortglömda halsband ur mina gömmor och nu har det blivit en favorit med sina glada färger. Det har även blivit en hit bland mina minsta rådgivningsklienter.

Dinglet i öronen får gärna vara stort, grälligt och 60-talsinspirerat.










 Till våren kommer färgerna, även på nagellacket! Eftersom jag inte kan ha nackellack på fingrarna pga. av sanitetskraven på jobbet så får tårna vara vårfina istället.

 
Även Maya gillar färger.

3 kommentarer:

  1. Jag måst nog också lacka tånaglarna.. Det ser ju jätte somrigt ut! Förresten länkade jag till dej från min blogg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan! Jo, det piggar upp med lite färg på tårna. :) Kul att du länkade! Ha det gott!

      Radera
  2. åååh mjuka gulliga söta maya, kann nästan känna henne i min famn, purring away... Läckra örhängen sis!

    SvaraRadera