fredag 13 juli 2012

Semesterhägring



Nu har jag runt sju timmar jobb kvar och sen får jag min efterlängtade semester, jihuu! Jag har varit väldigt segt de senaste veckorna och därav den extrema torka som rått här på bloggen (+ att internetuppkopplingen hemma har varit nästintill obefintligt). Jag har dock många blogg-inläggg som väntar på att bli skrivna, så snaart kära vänner kommer det lite mera uppdateringar här. Jag kan ju avslöja att det bl.a. kommer att handla om vimpeltillverkning, sommarinredning av bastustugan, loppisfynd och gardenparty.

Så länge ni väntar kan jag tipsa om några trevliga bloggar som jag brukar besöka när jag vill ha min dagliga kvot av bloggestetisk fylld: 








Hiljattain päivitetty656

_IMG_7321


Förutom att catcha up med bloggandet så ser jag fram emot detta under semestern: 

- Sova lääänge på morgonen och sen dricka nybryggt morgonkaffe i bersån tillsammans med älsklingen
- Fira en fin väns bröllop i huvudstaden
- Ta en liten tripp till Tallinn och dricka lyxig cappuchino på mysigt café
- Campa
- Sy vimplar och necessärer att sälja på Jakobs Dagars loppmarknad
- Fullborda mitt lilla DIY smyckesprojekt (bild på halvfärdigt arbete finns i förra inlägget)
- Ligga och lata mig på stranden och läsa goda böcker
- Åka och fiska till en liten skogssjö och sedan grilla fångsten över öppen eld
- Lacka naglarna randiga
- Umgås med allra käraste syster innan hon far iväg till sitt Köpenhamn igen
- Bada bastu och hoppa i plurret mellan varven
- Träffa sötaste vännerna
- Vila, vila, vila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar