torsdag 23 augusti 2012

En mycket trevlig överraskning

 Titta vad jag fick med posten häromdagen -ett maffigt paket ända från Churchill's confectionery i England!


Inne i paketet fanns två fina och välinpackade plåtaskar med ginger biscuits och exclusiva gelégodisar samt ett välskrivet brev med guldemblem. Lyxigt värre!


Saken var nämligen den att i julas fick jag en tjusig konfektask från Churchill's av min syster. Chokladen var mer än god, men bilderna på vilka konfekter som skulle finnas med i asken stämde inte helt överens med verkligheten. Jag är en sån tycker att "rätt ska va rätt" och skrev ett kort men vänligt mail där jag meddelade företaget om denna lilla fadäs.

Och detta var vad som kom som "gottgörelse", wow! Tummen upp för företag som ids göra det lilla extra för att få nöjda kunder! Och tack så mycket syster för många trevliga stunder med Churchill's confectionery (mycket bra val av present)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar