måndag 29 april 2013

Love by mail

Hur roligt är det inte att få post! Speciellt skoj är det ju med "riktig" post som dimper ner i brevlådan. Här i landsexil har vi under året varit speciellt välsignade med brev, kort och paket titt som tätt - och alltid blir jag lika glad!

Min fina syster skicka detta chica kort från en resa till Köpenhamn.


Och detta supersöta kort skickade hon min make till hans födelsedag. Kortet fick en hedersplats i en ram på väggen ovanför pianot.


Nu i veckan fick vi ett paket med bl.a. finländskt favoritgodis från mina föräldrar. Så snällt av dem!

Paketet innehöll även ingredienser till mjöd och recept på struvor sådär lagom till första maj.



 
Denna babyleksak (med en bjällra inuti) virkade jag och skickade åt min kusin Spanien som nyss fått en underbar liten prinsessa. Det ligger kärlek bakom varje maska!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar