torsdag 27 december 2012

God julhelg!


Hoppas att du har en riktigt skön och avslappnande jul! Det har vi iallafall haft här på hållet! Vi har ätit egenhändigt kockad finländsk julmat, massor med hemlagat godis och slappat riktigt ordentligt.
Så här såg årets julgran (= jultall) ut som jag sågade och släpade in från bakgården... I ett av paketen till mig låg en superfin rosa mp3-spelare från min gubbe; jag blev så glad för den! Fick du nåt paket?

Och det viktigaste av allt: Tack Gud för din fantastiska present - Jesus! Är så tacksam för att du kom ner till jorden och blev en av oss!!

2 kommentarer:

  1. Hej Caroline!

    Hittade mittiallt din blogg när jag surfade runt, vad intressanta bilder och roligt att läsa hur ni har det. Hör av mej också av den orsak att vi planerar en usa resa till hösten, vi skall följa vår anfaders fotspår till Colorado/San Fransisco. Vill nu gärna höra vad allt man skall tänka på inför resan, med byråkrati osv. dessutom undrar jag med flygresan, vad den blev och kosta och hur ni åkte?
    Tacksam för svar!

    Jonna Lundin, från Jakobstad (gammal klasskompis, om du minns :)

    SvaraRadera
  2. Hejsan Jonna! Visst minns jag dig :) Kul att du hitta hit och tack för din kommentar. Va spännande med resa! Skicka mail till min adress caro.gillard@hotmail.com så kan jag ge lite tips. Gott Nytt år!!

    SvaraRadera